Rabu, 19 Mac 2014



ISNIN ,17 MARCH 2014 

Assalammualaikum. Segmen hari ini adalah Gigi Besi & Braces. Tak sangka ramai yang beri respons terhadap entri pertama tentang segmen ini pada tahun lepas. Semalam eyla telah pergi ke klinik gigi untuk temujanji bersama doktor gigi untuk kali pertama. Nak tahu tentang temujanji Eyla bersama doktor gigi semalam? Baca kisahnya berikut ini..
 muka ketakutan .. hehehehe ..


 Semalam doktor dah cek gigi Eyla . Doktor kata eyla kena cabut gigi jugak .. hanya tuhan saja yang tahu bertapa sayangnye gigi eyla kena cabut . yang paling kelakar , doktor tngok gigi aq lama2 .. hehehehe !! 


maaf ye kawan2 ?? eyla xamik gambar acuan gigi ,, eyla malu nk tunjuk gigi2 eyla .. heheheh .. selesai buat acuan gigi, langkah seterusnya untuk x-ray muka pulak. Eyla kena
pergi klinik lain untuk buat x-ray . Nanti bila masa lapang. baru Eyla buat x-ray .Temujanji dengan doktor gigi yang baik hati . Seterusnya pada bulan depan untuk cabut gigi . sebenarnya seram tapi Eyla tawakal sahaja . Gara-gara nak gigi cantik . terima dengan hati yang terbuka . walaaa !!



Tiada ulasan:

Catat Ulasan